Obchodní podmínky stěhování

Tyto Obchodní podmínky (dále také jen „Podmínky“ nebo „OP“) upravují vztahy mezi objednatelem (dále také „zákazník“) a dodavatelem při provedení služeb týkajících se stěhování, vyklízení, odvozu na sběrný dvůr a pod. (dále jen „stěhování“). Tyto vztahy se dále, zejména v bodech neupravených těmito Podmínkami, řídí Zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Tyto Obchodní podmínky platí ve znění zveřejněném na internetové stránce dodavatele v den odeslání závazné objednávky anebo akceptace nabídky dodavatele.

Zasláním závazné objednávky anebo akceptací nabídky objednatel potvrzuje, že se se zněním Obchodních podmínek seznámil a bez výhrad s nimi souhlasí.

Informace o dodavateli, kontaktní údaje

Obchodní název:

EASY MOVING, s.r.o.

Místo podnikání:

Dejvická 255/18, 160 00 Praha 6

Identifikační číslo:

044 95 381

Telefon:

+ 420 775 038 888


E-mail:

dispecink@stehovani-po-praze.cz

WWW:

www.stehovani-po-praze.cz

Poptávka, objednávka služeb, potvrzení objednávky

Objednatel může dodavateli zaslat poptávku (nezívaznou objednávku) služeb zejména prostřednictvím formuláře publikovaného na www stránkách dodavatele http://www.stehovani-po-praze.cz/rychla-poptavka/. Dodavatel na základě poptávky vyhotoví nabídku služeb včetně, je-li o to požádán v poptávce, odhadu ceny.

Objednatel podává závaznou objednávku služeb stěhování od dodavatele (dále jen „objednávka“) prostřednictvím telefonu, e-mailové pošty nebo SMS nebo písemně (způsob doručení) anebo přijetím nabídky dodavatele podle předchozího odstavce, doručením na kontaktní údaje objednatele uvedené v čl. 2 těchto Podmínek, a to nejpozději 24 hod před požadovaným provedením služeb, pokud se objednatel a dodavatel nedohodnou jinak. Dodavatel může vyzvat objednatele, který svou objednávku podal telefonicky, aby ji doručil i dalším z uvedených způsobů doručení (autorizoval).

V objednávce objednatel specifikuje alespoň údaje požadované na formuláři publikovaném na www stránkách dodavatele http://www.stehovani-po-praze.cz/rychla-poptavka/, ledaže se objednatel a dodavatel dohodnou jinak.

Každá objednávka musí být dodavatelem potvrzena jedním z výše uvedených způsobů doručení, zpravidla totožným se způsobem doručení objednávky. Dodavatel objednávku potvrdí zpravidla během 24 hodin od doručení, nejpozději do 24:00 hod. dne předcházeného požadovanému datu zakázky, ledaže se objednatel a dodavatel dohodnou jinak.

Dodavatel objednávky přijímá 24 hodin denně celý rok, ledaže na svých www stránkách zveřejní oznámení o přerušení dodávky služeb a/nebo přijímání objednávek.

Potvrzením závazné objednávky dodavatelem dochází k přijetí návrhu a tedy uzavření smlouvy o stěhování konkludentně (vzniká „zakázka“), ledaže objednatel trvá na uzavření písemné smlouvy. V takovém případě je nutné požadavek na uzavření písemné smlouvy uvést v objednávce anebo alespoň předem 12 hod před započetím zakázky.

Dodavatel si rovněž v případech nestandardních zakázek vyhrazuje možnost požádat objednatele o uzavření písemné smlouvy, což bude objednateli sděleno jedním z výše uvedených způsobů doručení anebo při potvrzení objednávky.

Zrušení objednávky

Objednatel může svou závaznou objednávku bezplatně zrušit do okamžiku, než byla potvrzena objednatelem anebo po vzájemné dohodě mezi dodavatelem a objednatelem do 24 hodin před zahájením stěhování.

V ostatních případech objednatel uhradí dodavateli smluvní pokutu ve výši 14 Kč za kilometr, který objednatel ujel za zakázkou k okamžiku jejího zrušení, min. 1.000,- Kč.

Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele

Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě tzv. zásahu vyšší moci tj. okolností, které objednatel nemohl odvrátit, jako je např. přírodní katastrofa, havárie apod.

V těchto případech bude objednatel neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud objednatel již zaplatil část nebo celou částku ceny zakázky, bude mu tato částka vrácena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (maximálně do 10 dnů).

Bez ohledu na výše uvedené si dodavatel vyhrazuje právo bez sankcí posunout zahájení zakázky z důvodů hodných zvláštního zřetele. Za tyto důvody se považuje zejména zpoždění s dokončením předcházející zakázky, které nebylo možné předvídat. Toto posunutí musí dodavatel objednateli oznámit nejpozději 30 min. před zahájením zakázky a posunutí musí trvat max. 3 hod. V opačném případě – dodavatel posunutí zakázky včas neoznámí anebo posunutí trvá déle než 3 hod. - má objednatel právo na slevu z ceny zakázky, pokud se uskuteční v náhradním termínu, anebo z další zakázky, ve výši 5%.

Právo dodavatele na změnu ceny

Dodavatel si vyhrazuje právo změny odhadované ceny zakázky stanovené podle čl. 3., pokud se zakázka odchýlila od údajů poskytnutých objednavatelem v objednávce.

Ceník

Ceník je přílohou těchto Podmínek a je zveřejněn na webových stránkách dodavatele na adrese http://www.stehovani-po-praze.cz/cenik-stehovani-praha/. Dodavatel si vyhrazuje právo změnit Ceník jeho zveřejněním na www stránkách dodavatele nejpozději 1 den před účinností změny.

Zvláštní ustanoveni o pevné ceně za stěhovací služby

Je-li cena za stěhování sjednána jako pevná, navyšuje se tato cena v případě, že zákazník před sjednáním nesdělil a/nebo neukázal dodavateli všechny informace podstatné a důležité pro odhad ceny za stěhovací služby předem. Tato cena zvyšuje o tzv. vícepráce resp. vícenáklady, tedy práce resp. náklady, které dodavatel nemohl při sestavování odhadu ceny za stěhovací služby vzhledem k nenodání potřebné infromace (např. úzké nebo točité schodiště, ztížené podmínky, délka donášky přesahující běžnou délku, překážky v přepravních cestách v objektech) ze strany zákazníka předpokládat a/nebo které vznikly v důsledku situace, kterou nebylo možno ze strany dodavatele ovlinit (např. "vyšší moc"). Tato cena se navyšuje o čátku zjištěnou podle ceníku dodavatele a to v rozsahu ceny těchto víceprací či vícenákladů. 

Platební podmínky

Úhrada ceny zakázky je objednatelem provedena zásadně hotově, po dokončení a vyúčtování zakázky, zároveň je dodavatelem vystaven příjmový doklad resp. „paragon“, ledaže si dodavatel a objednatel předem dohodnou jiný způsob.

Dohodne li se tak objednavatel s dodavatelem předem, může být, za splnění níže uvedených podmínek, úhrada ceny zakázky provedená též:

  • Bankovní převodem předem se zálohou v hotovosti ve výši podle odhadu ceny zakázky předem, po dokončení a vyúčtování zakázky bude fakturován doplatek resp. vrácen přeplatek, přičemž přeplatek i doplatek jsou splatné do 10 dní od dokončení zakázky; nebo
  • Bankovním převodem se splatností dle faktury. Není-li na faktuře datum splatnosti uveden, je cena zakázky splatná do 10 dní od dokončení zakázky.

Způsob úhrady ceny zakázky musí být mezi stranami sjednán nejpozději před zahájením zakázky.

Úhrada služeb bankovním převodem na základě faktury musí být dohodnuta předem, zejména je možná při rozsáhlejším stěhování firem, úřadů, institucí a pod. a to pouze při objednávce mailem nebo písemné, učiněné osobou oprávněnou jednat jménem dané firmy nebo instituce při objednávání služeb. Zákazník musí při objednávce nebo nejpozději před zahájením stěhování předložit výpis z Obchodního rejstříku nebo obdobného registru a doložit fakturační údaje.

Není-li faktura objednatelem uhrazena včas, je objednatel oprávněn účtovat úrok z prodlení a smluvní pokutu.

Smluvní pokuta se vybírá ve formě administrativní poplatku za zpracování a zaslání výzvy ke splnění peněžitého závazku v prodlení a činí:

1. výzva.......…........500,- Kč;

2. výzva ….........…..800,- Kč;

3. a další výzva … 5% z dlužné částky min. 1.000,- Kč.

Poplatek za zpracování a zaslání výzvy je splatný na základě faktury vystavené objednatelem a zaslané spolu s výzvou.

Součinnost objednatele

Objednatel je povinen vyvinout potřebnou součinnost při stěhování, zejm.:

  • zajistit příjezdové cesty a parkovací plochu na místě nakládky a vykládky;
  • zajistit průchodnost schodišť a jiných prostor v domě, zajistit funkčnost výtahu;
  • zabezpečit hlídání stěhovaných věcí při stěhování v době, kdy jsou mimo dispozici stěhovacích manipulantů, zejména kdy nejsou v uzamčené nemovitosti nebo uzavřeném nákladním prostoru stěhovacího vozu nebo s nimi právě manipulanti nedisponují (nakládka, vykládka);
  • připravit předměty určené ke stěhování a potřebné průvodní dokumenty včas, příp. zajistit povolení vjezdu na určené místo.

Dodavatel si vymiňuje, aby předmětem stěhování nebylo zejm. následující: a) věci a předměty ohrožující lidský život nebo zdraví, jako jsou: výbušniny, zbraně, omamné a psychotropní látky, hořlaviny s nízkým bodem vzplanutí, jedy, radioaktivní látky, žíraviny, plyny a kapaliny v tlakových nádobách apod.; b) věci lehce poškoditelné i za předpokladu dodržování pokynů pro zvláštní manipulaci; c) jiné předměty a věci, které s ohledem na svůj charakter vyžadují speciální úpravu vozidla nebo vytvoření speciálních podmínek při přepravě podle platných předpisů. Pokud se na místě dodavatel a objednatel přesto dohodnou na stěhování předmětů dle písm. b) a c), nenese objednatel odpovědnost za vznik škody na takové stěhované věci.

Reklamace, náhrada škody

Zákazník je oprávněn reklamovat škodu vzniklou poškozením, zničením, částečnou nebo úplnou ztrátou stěhovaných předmětů a břemen nebo škodu vzniklou poškozením prostor, ve kterých stěhování probíhalo.

Zákazník je povinen zkontrolovat stěhované předměty a břemena při převzetí při dokončení zakázky, jakož i prostory, ve kterých stěhování probíhalo. V případě, že zákazník zjistí poškození vzniklé při stěhování zaviněním dodavatele, sepíše s pracovníkem dodavatele Reklamační protokol. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel.

Dodavatel odpovídá objednateli pouze za skutečnou škodu vzniklou na stěhovaných předmětech resp. prostorách, ve kterých stěhování probíhalo. Skutečnou škodou se rozumí to, oč se hodnota stěhovaných předmětů resp. příslušných prostor v důsledku škodní události sníží. V žádném případě však dodavatel neodpovídá objednateli za ušlý zisk a jiné následné škody, které mohou v souvislosti se stěhováním vzniknout.

Zákazník souhlasí s tím, že dodavatel není odpovědný za žádnou škodu způsobenou přímo či nepřímo třetími osobami, pokud této škodě dodavatel nemohl zabránit.

Dodavatel rovněž není odpovědný za škodu, která vznikla v důsledku jednání zákazníka, jakož i takového jednání zákazníka, kdy odmítl návrh pracovníka dodavatele na zajištění ochrany stěhovaných břemen např. obalovými materiály nebo nezajistil potřebnou součinnost.

Dodavatel dále není zodpovědný za škodu, která vznikla vadou nebo přirozenou povahou stěhovaných předmětů a dále za škodu na předmětech, které jsou v takovém stavu, že sama manipulace s nimi znamená riziko poškození, zejm. starší nábytek, chladnička, mraznička či jiná elektronika apod.

Závěrečná ustanovení

Tyto Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 29.10.2015. Dodavatel si vyhrazuje právo kdykoliv změnit tyto Obchodní podmínky zveřejněním jejich nového znění na www stránkách dodavatele.

V Praze, dne 28.10.2015

 

 

Kontakt

EASY MOVING, s.r.o. Spolehlivé stěhování Praha.
Dejvická 255/18, Dejvice, 160 00 Praha 6

+420 775 038 888

Plánujete mezinároní stěhování po Evropě?

Poptejte zdarma a nezávazně stěhování do zahraničí nebo ze zahraničí on-line.

  • Stěhování v Praze, Stěhování do Prahy, Stěhování z Prahy, stěhování Praha 1, stěhování Praha 2, stěhování Praha 3, stěhování Praha 4, stěhování Praha 5, stěhování Praha 6, stěhování Praha 7, Praha 8, Praha 9, Praha 10, Praha 11, Praha 12, Praha 13, Praha 14, Stěhování Praha západ, stěhování Praha východ

Kompletní nabídka stěhovacích služeb

Potřebujete zajistit stěhování do Prahy, z Prahy, mezi jinými obcemi v ČR nebo po Evropě? Seznamte se, prosím, s kompletní nabídkou stěhování. Stěhování ČR, Evropa, Odvoz na sběrný dvůr, Vyklízení, Likvidace pozůstalosti, Dovoz z obchodu

Stehovani po Praze - rady a tipy

  • 16.05.2015 14:19

    Stěhovací služby po Praze

    Stěhování bytů po Praze, Stěhování domů po Praze, Stěhování vil po Praze Full service, Stěhování...

  • 17.05.2012 11:07

    5 tipů pro stěhování v pohodě

    5 tipů pro stěhování v pohodě Zejména rozsáhlejší stěhování se vyplatí předem promyslet a...

  • 23.06.2011 22:41

    Tipy pro stěhování bez stresu

    Stěhování do nového domova bývá vzrušující … a zároveň stresující. Docela dost emocí v jednom dni,...

Osvětlete svůj nový domov LED osvětlením z e-shopu pro moderní a úsporné svícení.

Easy moving © 2010-2015 Všechna práva vyhrazena. EASY MOVING, s.r.o. IC 04495381, sídlo Dejvická 255/18, Dejvice, 160 00 Praha 6, Spisová značka: C 248489 vedená u MS v Praze

stěhování domů, bytů a kanceláří po Praze, Česku, Evropě - Stěhování v pohodě .